home

Facebook

 


 

 


Kalendář akcí

< Srpen 2017 >
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Zobrazit vše

OdběryPokud máte zájem o pravidelné informace o novinkách na našich stránkách, zaregistrujte se k odběru právě zde.



Počet odběratelů: 49Úprava odběrů

40

Vhodná příležitost se vždy objeví v ten nejnevhodnější okamžik.

 Výběrové řízení na pozici vedoucí osobní asistence - životopisy a motivační dopisy je možné zasílat do 6.8.2017 na reditel@apla-jm.cz.

Pokud MÁTE ZÁJEM NAUČIT SE PRACOVAT S LIDMI AUTISMEM, pojďte pracovat k nám do osobní asistence.

Jedná se o práci s DĚTMI A DOSPĚLÝMI LIDMI S  AUTISMEM v prostředí, ve kterém se běžně pohybují (jedná se o terénní práci v domácím prostředí, ve škole, v kroužcích, formou doprovodu apod.).

Forma spolupráce na DPP i na HPP - ideální tedy pro studenty humanitních oborů (např. speciální pedagogiky), ale není to podmínkou, rádi zaměstnáme ochotné a spolehlivé lidi se zájmem o dlouhodobou spolupráci.

Časový rozvrh práce - dle požadavků klientů (např. 2x týdně na 2-4 hodiny odpoledne) a asistentů, v případě HPP je práce časově rozsáhlejší. Jedná se o flexibilní pracovní dobu.

Osobní asistent má k dispozici metodické vedení organizace, která má bohaté zkušenosti s poskytováním soc. služeb osobám s autismem.

Zájemci mohou posílat životopisy a vyplněné dotazníky na oas@apla-jm.cz (dotazník ke stáhnutí na stránkách APLA-JM - DOKUMENTY vlevo v zeleném rámečku - formuláře - osobní asistenti - dotazník pro asistenty).

Více informací níže:

ZDE SE MŮŽETE PODÍVAT, KDO VŠECHNO OSOBNÍ ASISTENCI PODPORUJE (kliknout na více):

VŠEM MOC DĚKUJEME.

 Ceník je platný od 1.10.2016.

Od podzimního semestru 2014 jsme zahájili spolupráci s Poradenským centrem VUT zajištěním zcela nové služby STUDENT. Tato služba je určena studentům VUT s PAS, napomáhá jim orientovat se v novém prostředí a odstraňuje bariéry v sociální interakci zejména po dobu studia 1. ročníku. Studenty provází asistent a seznamuje je s novými situacemi, zprostředkovává kontakty se spolužáky, pracovníky úřadů a pomáhá plánovat a organizovat činnosti. 

Toto úterý pro nás bylo šťastné navzdory datu 13. V osobní asistenci jsme absolvovali kontrolní šetření zaměřené na vybrané standardy kvality sociálních služeb se ziskem 12 bodů z 12. Je to pro nás informace, že jdeme správným směrem. Velmi si vážíme spolupráce s vámi - našimi kolegy asistenty, i rodiči a klienty. Děkujeme a pojďme dále pokračovat v dobře započaté spolupráci! Oficiální vyjádření kontrolní skupiny obdržíme v polovině června. O jeho znění se s Vámi rádi podělíme.

Zájemce o osobní asistenci může kdykoli v průběhu jednání o službě poskytování služby odmítnout.

V říjnu proběhla v naší organizaci veřejnosprávní kontrola na místě na základě pověření vedoucího Odboru sociální péče Magistrátu města Brna. Předmětem kontroly bylo hospodaření s veřejnými prostředky včetně prověření konkrétních cílů kontroly a dodržování zásad efektivnosti, účelnosti a hospodaření projektu Osobní asistence pro děti a mladé lidi s poruchou autistického spektra za rok 2011. Při kontrole nebyly zjištěny žádné nedostatky. S přesným zněním výsledku kontroly se můžete seznámit v přiloženém protokolu.

 

Osobní asistence je služba poskytována dětem a dospělým s poruchou autistického spektra (PAS) a Downovým syndromem od 1 do 64 let věku, kteří mají hlášený trvalý nebo přechodný pobyt v Jihomoravském kraji nebo navštěvují sociální či školské zařízení v Jihomoravském kraji a jsou starší než jeden rok.

Jednoduše lze říci, že osobní asistent je ten, kdo vykonává osobní asistenci. Ne každý však pro tuto zodpovědnou a náročnou práci má předpoklady a splňuje zákonné požadavky.

 
Poslední aktualizace 18.08.2017 08:22:25 stránky tvořeny pomocí systému WPublisher (C)1999-2017 Všechna práva vyhrazena.