home

Facebook

 


 

 


Kalendář akcí

< Listopad 2017 >
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
Zobrazit vše

OdběryPokud máte zájem o pravidelné informace o novinkách na našich stránkách, zaregistrujte se k odběru právě zde.



Počet odběratelů: 49Úprava odběrů

9

Usmívejte se, zítra bude hůř.

Také v roce 2015 jsme pomáhali lidem s poruchou autistického spektra v celém Jihomoravském kraji a dokonce v některých případech i za jeho hranicemi. Provozovali jsme tři registrované sociální služby, vzdělávali jsme, pořádali volnočasové aktivity a mnoho dalšího. Věnujeme se všem, od těch nejmenších až po dospívající a dospělé, kterým pomáháme se osamostatnit a plnit své sny. K tomu nám pomáhalo na 60 dobrovolníků, kteří ve svém volném čase chodili s lidmi s autismem na zájmové kroužky, věnovali se jim na táboře nebo nám pomáhali při osvětových akcích.

O těchto i mnohých dalších našich aktivitách APLA-JM v roce 2015 se můžete dočíst ve výroční zprávě, která právě vychází. 

Hledáme do naší čtyřtřídní MŠ asistenta pedagoga k dítěti s diagnostikovaným autismem.

Zveme Vás na další letní aktivitu, která se uskuteční ve středu 20.7.2016 od 8:40 do 14:45. Vydáme se do LAMACENTRA. Přihlašovat se můžete na email volnocasovky@apla-jm.cz do pondělí 18.7.2016. Účastníci budou mít od nás zajištěný doprovod a jediné co budou s sebou potřebovat, jsou peníze na cestu, svačina, pití a vhodné oblečení.

Počet vyučovacích hodin: 3

Pro koho je kurz určen: pedagogičtí pracovníci ze  ZŠ, ŠPP, ŠPZ

Obsah kurzu je zaměřen na: žáky ze ZŠ

Cíl kurzu: Seznámit pedagogické pracovníky s příčinami, projevy a možnostmi řešení náročného chování žáků s PAS na ZŠ. Naučit je systematickému postupu při řešení náročného chování těchto žáků. Nabídnout řešení v jejich konkrétních případech. Zdůraznit preventivní aspekty metodiky vzdělávání.

Program:

-          Úvod do problematiky, kauzální souvislost mezi „autistickým myšlením“ a „autistickým chováním“, komunikační nedorozumění; Popis náročného chování, vliv věku a přidružených poruch na obraz náročného chování žáků s PAS na ZŠ.

-          Strategie modifikace chování – obecně platný algoritmus postupu při řešení náročného chování žáků s PAS.

-          Dokumentace náročného chování, evaluace a intervence – realizace funkční analýzy chování.

-          Preventivní postupy s dlouhodobým efektem.

-          Možné postupy eliminace náročného chování, právní aspekty, komunikace se zákonnými zástupci, krizové plány. 

-          Modelové kasuistiky s ohledem na věk a přidružená postižení.

-          Možnosti postupu v konkrétních případech dle výběru účastníků.

Cena: 700,-

 
Poslední aktualizace 15.11.2017 09:00:28 stránky tvořeny pomocí systému WPublisher (C)1999-2017 Všechna práva vyhrazena.